Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Terminator - Megváltás

2009.06.08. 08:01 | matareseklan | Szólj hozzá!

Eljött végre az idei nyár második legjobban várt filmje, a Terminator folytatás, a Megváltás. Az első ugye a Wolverine volt. Péntek este sokadmagammal néztem végig moziban a felnőtté vált John Connor vezérré válását és az új csapat McG és a stúdió félremek készítményét.

Azzal kezdeném, hogy szerintem már sokat kíváncsiak voltunk rá, hogy Connor barátunk vajon mit és hogyan csinál a jövőben. Azt már láttuk, hogy gyerekként, hogy próbálták eltüntetni, sejtéseink, képek voltak az Ítélet Napja után, azonban a való világot most láttuk először. Nekem több rész is nagyon tetszett, kicsit Mad Max-es, kicsit Fallout-os kinézetű volt, ahogy az egyik főhős a nagyváros közelében járta útját, vagy ahogy a sivatagi kalandok zajlottak. A gépek még nem foglaltak el mindent, így az ellenállás központja a víz mélyén (ez a képregényből már kiderült), míg a kisebb csapásmérő egységek bunkerekben, és a gépek által nem megközelíthető helyeken bujkálnak (bár nem értem, hogy a film története alapján egy rádiójelet a gépek lazán bemérnek, az emberek kommunikációjával ezt miért nem tudják megtenni…, atomot mindenkinek, aztán le van zárva a dolog).

A képi világ jó lett, sőt a megvalósítás, a T-600, T-800, fejvadász egységek stb., ezek mind jól lettek megcsinálva. Olvastam, hogy sok embernek nem jött be a robominátor, én meg már hozzászoktam a játékból, úgyhogy nem hökkentem meg. Ráadásul a begyűjtő robotok sem voltak olyan durvák, szerintem ebben a történetben simán ott van a helyük.

A gépek kemények, és van egy tervük. Sam Worthington. Azt hiszem ez lenne a film fordulópontja, azonban a sok trailer-ben szinte mindent ellőttek. De ezt miért? A 4 perces előzetes után azt mondanám, hogy szinte már mindent láttam, és ez a kb 110 perces film után majdnem igaz is. Szóval túl nagy fordulatot ne várjon az ember, sima akciófilmet fog kapni, kis nyálcsorgással (szerelmi szál, boldog befejezés).

Azonban Sam srácra visszatérve, aki szinte főszereplővé lép elő, mivel a filmben majdnem többet foglalkoznak vele, mint Christian Bale barátunkkal, alias Batman-el. A srác nem rossz színész, talán egész jó akciósztár lehet majd. Az ő része a filmben kiemelkedő, szinte jobban tetszett, mint Connor. Szerintem a fapofa Bale jó szerepet kapott, csak rossz szövegeket, akárhányszor az Ellenállást szólította, kb. én is írhattam volna azokat a mondatokat, valahogy hiányzott a feltüzelés, a szívdobbanás (mint mondjuk a Függetlenség Napjában az elnöki beszéd után).

A film végén a rajongóknak azért Schwarzi is megjelenik, de ez kevés ahhoz, hogy a film annyira jó legyen, mint amennyire vártuk. Kicsit úgy érzem, hogy ettől több lehetőség volt azért a Terminator sztoriban, azonban annyira mégsem csalódtam, hiszen a látvány nagyon tetszett, és már kíváncsi voltam a jövőnkre…  Egy biztos, hogy a harmatgyenge játékot minden oldalról überelte, szerintem jobb volt, mint a 3. rész és várnám a folytatást. A nagy többségnek a moziban talán azért nem tetszett a film, mivel mindenki a T2-s folytatást, a magányosan gyilkoló Terminator történetét várja, azonban ez már egy másik történet, ez már a jövő...

A Terminator filmek jövője azonban kétséges, eléggé szarul nyitottak Amerikában, a folytatás sok mindentől függ, a világ többi részén később mutatták be, mint az USA-ban. 

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr741170773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása