Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Krétai nyaralás

2010.09.12. 18:25 | matareseklan | Szólj hozzá!

Krétai pihenő

Augusztus végén döntöttünk úgy a párommal, hogy meglátogatjuk Kréta szigetét. Egy kis kalkulálás, számítgatás után, 8 nap, 7 éjszaka mellett döntöttünk, ami múlt héten kezdődött és sajnos ma ért véget.

Mit is mondhatnék?

Csodálatos volt. Repülővel utaztunk, ami azért is volt kiemelkedő teljesítmény, mert én félek a magasban, de most semmi bajom nem volt. Jól éreztem magam, sőt még élveztem is a nyomást, ami a repülőben ért. Oda-vissza reggelivel kedveskedtek számunkra a csinos sztuik, nagyon meg voltam elégedve az ellátással

Bár párom eléggé szorongatta a kezemet, azonban a körülbelül 1,5 óra út, nagyon hamar elment, és már ott is voltunk, Görögország egyik legnagyobb és legszebb szigetén.

A Neckermann-al utaztunk, így már Heraklion-ban is vártak minket a kollegáik, buszra szálltunk, majd háromnegyed óra utazás után érkeztünk meg Stalis Beach-re, a hotelünkbe.

Ott az ígértektől eltérően már reggelivel vártak minket, és míg a szobát elrendezték számunkra körbenézhettünk a környéken. Bár ezek a turistaváros(ok) nem túl nagyok, és a tengerpart közeli helyek leginkább a turistáknak lettek kitalálva, hiszen ezeket az árakat hosszú távon még a görögök sem tudnák megfizetni, de mivel mi reggelire és vacsira befizettünk a hotelbe, az árak csak közvetve érintettek minket.

Nagy részt a tengerparton fotóztunk, süttettük magunkat és úszkáltunk, úgyhogy azt hiszen elmondhatjuk, hogy gyűjtöttem elég energiát a téli időszakra. Bár néhány emlékművet, helyet meg akartunk nézni, de egyrészt az árak is elég elrettentőek, másrészt én nem vagyok oda a turistaként mászkáljak a romok között látványért.

Így maradt Kréta Aqua World-je, ami nekem 8 órán át való folyamatos csúszkálást jelentette. Párom talán itt unhatta kicsit magát, neki maradt a nézelődés és a napozás, míg én vízi patkányként törtem magam előre, hogy minél többször csúszhassak le a Kamikazén, és barátain. Szerencsére sokat nem kellett várni, szinte egyik csúszdánál sem, úgyhogy jó pár csúszáson túl vagyok.

Az ételek nagyon finomak voltak, a Stalis hotelben 4 fogás volt vacsorára, bár ebben benne volt a nagy adag saláta is. Azonban összességében minden este jól laktunk. Reggeli svédasztalos megoldás volt, válogathattunk, így én gorog joghurtot és feta sajtot ettem szinte minden reggel.

Ami nem tetszett, hogy szinte mindenért külön kellett fizetni. A széf, a klíma, a hűtő, szinte semmi nem volt benne az árban. Végül is mindegy, hiszen egyik sem kellett, de egy három csillagos hotel Magyarországon azért nem ilyen szarrágó.

Gyönyörű barna lett a bőrünk, szinte 0 idegeskedés és remek hangulat. Nem ültötem egy percet sem a gép előtt (nem is hiányzott), nem telefonálgattam, úgyhogy 100%-os vagyok. Finomakat ettünk, jókat szórakoztunk, remek ételeket ettünk, kedves emberekkel találkoztunk, úgyhogy le a kalappal előttük. Kréta egy igen jó hely.

Egy, igazán bántó dolog történt csak, a fényképezőm (Canon A95), vagy a tölthető elem benne, vagy az áramszolgáltatás nem volt megfelelő, így csak kevés kép készült (321 db). Szinte minden nap tölteni kellett, hogy bírja a kicsike és a telefonnal is be kellett segítsek a fényképezésnél.

Egy ilyen remekművet beszereztem a figuráim mellé.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr922291121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása