Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Hétvégi kolbásztöltés

2009.01.26. 11:46 | matareseklan | Szólj hozzá!

Gyorsan telt el ez a hétvége is. Ezúttal egy kis vidéki kiruccanás és kolbásztöltés volt betervezve, meg nagy kártyacsata, kedvesem családjával. Azt hiszem így utólag belegondolva, minden nagyon jól sikerült.

Maximálisan a gyomrunknak volt szentelve ez a pár nap, ami az jelenti, hogy sok-sok süti és még több hurka-kolbász készült, fogyott.

Azonban nem indult túl jól a pihenőnk, bár hála néhány plusz órámnak, hiába a péntek délutános műszak, eljöhettem korábban, így már estére leutazhattunk Hartára. Mert a legjobb kolbász onnan származik! Ezt persze csak akkor tudtam meg, mikor kedvesemmel összejöttünk, és megkóstolhattam a szülők által ízesített és töltött kolbászt és hurkákat. Tényleg nagyon finomak, bár szerintem a mi családunk is tud finomat csinálni. Emlékszem én még olyan disznóvágásra, amikor hosszú időn át ültünk a bekevert hurka/kolbász fölött és kóstolgattuk, hogy jó-e már, elég fűszeres-e, mindenki szájízének megfelel-e. És a vége mindig tökéletes lett.

Az időjárás is érdekes volt, majdnem később értünk le, hatalmas köd volt, így azt hittem lassúzik majd a Volán busz, de szerencsénkre egész jó ütemben haladtunk, és jól is értünk le.

No, mindegy, szóval visszatérve Hartára, ami egy kis sváb falu, nagyon szép és rendezett. A lakók, ahogy a vidékiek többsége, kedvesek, barátságok és jó vendéglátók. Ez utóbbi azt jelenti, hogy két vendégségben 3 féle házi pálinkát kóstolhatok meg 4 perc alatt… :D

De mi elsősorban a jóféle kolbásszal törődtünk ezúttal, így miután szombaton befutott a család többi része is, neki is láttunk a töltésnek. Hááááát, nagyon finom és jóféle kolbik lettek, én magam is töltögettem, több kevesebb sikerrel. Mivel három nagy adag kávét fogyasztottam el, így úgy éreztem, hogy pörgök ezerrel.

A nap hátralévő részében pedig barátnőm fodrászkodott a családon, az én hajam is meg lett kicsit ritkítva, majd a nagy esti vacsora után nekiláttunk az éjfélig tartó kártyapartinak. Ott azért már jobban teljesítettem, mint a töltésnél, sőt kezdek belejönni, legközelebb már senkinek sem kegyelmezek…!!!!

Sajnos tegnap már jöhettünk is vissza, így este csak egy gyors TESCO-ra volt idő, meg egy vacsira (KFC – Classic). Így kevés alvással, de aktív pihenéssel telt el a hétvége. A vége sok-sok élmény, rengeteg fénykép és a töltés eredménye a képeken látható...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr15903111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása