Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Újra itt

2009.01.11. 18:42 | matareseklan | Szólj hozzá!

Visszatérés… Most már tényleg. Újra itthon és keddtől már újra melóban is. Egy teljes hét betegszabi után végre úgy érzem, hogy meggyógyultam (4 hét után…), ezt mutatja a múlt heti két edzés és a nagyon aktív hétvége is. Kipihenve, torokfájás nélkül, újra rövid hajjal kezdődhet az új év, új hét.

Az edzések jók voltak, kicsit kijöttem a gyakorlatból, nem hiába, hiszen két hete nem edzettem. Azonban most kisebb vállfájdalmakkal, de készen állok a folytatásra, és a heti 4, vagy akár 5 edzésre is.

Egy nagy csomó finomságon vagyunk túl. Voltunk Wasabi-ban, ahol a sushi-k és egyéb japán konyhai érdekességekkel dugig ettük magunkat, ami konkrétan nálam azt jelenti, hogy ettem, ettem, ettem, majd mikor elindultunk hazafele, nagyon gyorsan a hátamra kellett feküdjek emészteni. Az étterem, a kaja minden nagyon finom és jó volt. A legjobb hely, kár, hogy kicsit drága.

A másik finomság a kakashere volt, ezt már nem a Wasabi-ban ettük, hanem kedvesem készítette. Na ilyen sem gyakran kerül az asztalra, így ez most kivételes alkalom volt, azonban mivel az íze jó volt, így azt hiszem máskor is bevállalom.

Rögtön egy remek hír fogadott, ahogy ma hazaértem és megint hosszú idő után a gép elé kerültem, mégpedig az, hogy Jack Bauer hamarosan visszatér. A 24 sorozat 7. évadja folytatódik. Az első 4 részből már található pár képkocka a neten, ami azt jelenti, hogy a FOX valószínűleg úgy indít, hogy rögtön 4 órát élvezhetünk Jack társaságában. Mivel Magyarországon nem fogják adni, így a külföldi adókat kell lesni, ha élvezni akarjuk a sorozatot. Vagy marad az én esetem, azaz megvárom míg valaki feltölti, elkészül a felirat és végre újra élvezhetem Jack Bauer nehéz napját.

Játék téren elég gyatra a felhozatal, tulajdonképpen mostanában semmi újdonság nincs. Azonban a csütörtök óta tartó CES2009-n megmutatták magukat a kiadók és gyöngyszemeiket is, ami azt mutatja, hogy ha a gazdasági válság érinti is a játékpiacot, az csak abban fog látszódni, hogy néhány játék olcsóbb, vagy éppen drágább lesz. Szóval 2009 februárjában már várható pár szépség, PC-re és X-box-ra egyaránt.

Filmek közül most a Spíler és a Tom Cruise film keltette fel az érdeklődésemet, ha jövő héten nem is, de utána talán már eljutunk újra moziba és élvezkedhetek, hiszen Guy Ritchie filmjei nagyon bejönnek, míg a Cruise féle Stauffenberg feldolgozás a II. világháborúban játszódik, ami szintén az érdeklődési körömben van.

Mostanában az NFL is egyre jobban érdekel. Bár még csak 4 mérkőzést néztem végig, hihetetlen, hogy akár 3 óráig is elhúzodhat a hivatalosan 1 órás mérkőzés. Játékok, időkérés, szünet stb. De nagyon élvezetes és tényleg egész jó a játék, bár többször brutális. Azonban nagyon durva jeleneteket nem látni szerencsére. Kiváncsian várom a további meccseket, főleg, mivel január hónap végéig várni kell a Bundesligára és a Bayern mérkőzésekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr81871375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása