Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Teszt: Half-life 2 - Episode Two (X-box 360)

2009.01.07. 20:10 | matareseklan | Szólj hozzá!

Újabb kiegészítő, újabb FPS szépség a Valve-től. A Half-life ezt is megérte, Gordon Freeman kalandjai folytatódnak tovább miután kimenekültünk a pusztulásba rohanó City 17-ből. Azonban nem nyugodhatunk meg, hiszen a célunk előtt balesetet szenvedünk, és az ellenállás központja felé nagyszámú Combine sereg tart.

Így kocsiba vágódunk, vagy éppen gyalogosan haladunk célunk felé, hogy figyelmeztessük társainkat, akik a City 17 fölötti portál bezárását tervezik. Igen ám, de közben új ellenfélként Hunterek jelennek meg, aki hű kísérőnk, Alyx Vance és saját életünkre törnek. Nos, ezután nem ragoznám, folytatódnak Freeman doktor változatos kalandjai.

Igen, ez hiányzott nekem az előző kiegészítőből. A pályarészek, amiket a készítők felépítettek változatos, földalatti, felszíni, autós, gyalogos küldetések váltják egymást. Változatos és színesebb, sőt pergősebb, mint az előző rész kalandjai.

Tulajdonképpen a játékmenet nem változott, csak elhagyjuk a játszóterünket, a várost, először a földalatti bogártanyáért, aztán az ellenállók bázisa jön, majd egy kis erdei sétával folytatódik Freeman és Alyx kalandjai.

A grafika és a Source motor most is jól szerepelt, szépek lettek az erdős részek, tetszett a Citadella, a megsemmisülés után, vagy a játék végén a rakéta kilövés. Szóval ez nagyon rendben volt, most mindennel meg voltam elégedve.

Ahogy az előző kiegészítőben megszokhattuk, új ellenfél van, de új fegyver nincs. Aprítanivaló a Combine sereg Hunter-e, aki leginkább egy embermagasságú Strider lenne, és robbanó nyilakkal lő minket. Továbbá a bogársereg is újabb taggal bővül, valami savköpködő Antlion, aki a Föld alatti küldetésünk alatt többször akadályoz majd minket.

A játékból nekem most hiányzott a parafeeling, mivel nappali küldetések vannak, így a headcrab-ek, vagy a zombik támadása annyira nem félelmetes, inkább várható a játék menete alatt. Azonban ez az élményből sokat nem vesz el.

Ahogy rohanunk előre White Forrest felé, Alyx helyét egy időre felváltja egy Vortigaunt, azaz villámujjú. Amikor hajtjuk végre a feladatokat a szimpatikus barátunkkal, érdekes dolgok derülnek ki, vagy maradnak homályban, ami az ő és népe szerepét illeti a harcban (és G-man is feltűnik, szokás szerint).

Az. M.I. most nálam jól szerepelt, tulajdonképpen bug, vagy hiba nem nagyon fordult elő a játék során. Ennek kifejezetten örültem, mint ahogy annak is, hogy kísérőink is egész intelligensen viselkedtek.

Összességében a Valve megint hozta a kötelezőt, se többet, se kevesebbet. A karakterek nagyon jól kidolgozottak, jók a szövegek, és most akciódúsabb és néhol durvább feladataink vannak (elég csak a játék végén feltűnő Strider&Hunter csapatra gondolni). Kicsit a történet vége giccses és érzelmes lett, ráadásul az utolsó pillanatig úgy tűnt, hogy a rövidke játékmenet még tovább fog tartani, hiszen éppen egy új küldetésre tartunk, amikor vége lesz a játéknak. Várjuk a folytatást.

Half-life 2 – Episode Two adatlap
 
 
                  Kiadó:
Valve
                  Fejlesztő:
Valve
                  Típus:
FPS
 
Grafika:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
8,4
Hang/zene:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
Játszhatóság:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
Kezelőfelület:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
Intelligencia:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
Nehézség:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
Hangulat:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
 
Pozitívumok:
Grafikailag megint jó, szép részletgazdagok a pályák
Negatívumok:
Rövid, kevés az új ellenfél és nincs új fegyver sem
 
 
Előzetes:
Galéria:
 
 
ÖSSZEGZÉS:

Ez a folytatás jobban bejött, mint az előző, grafikailag szép, a pályák részletesebbek és hangulatosabbak, azonban rövid és kevés az újjítás

T E S Z T E L V E

Címkék: teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr87864193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása