Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Madagaszkár 2

2008.11.08. 14:51 | matareseklan | Szólj hozzá!

Magyarországon November 6-án, Amerikában egy nappal később jelent meg a mozik műsorán a Madagaszkár 2. A régi jól bevált szereplőkkel térnek vissza, azaz Alex, Marty, Melmen, Gloria kalandjait és persze a pingvinek őrült tervezéseit követhetjük szemmel újra, ezúttal Afrikában.

Nem igazán tudtam eldönteni, hogy ez korosztály függő mese-e, vagy sem. Először úgy indultam neki, hogy az első rész sem volt nagy szám, de azért megnéztem. Ehhez ugyanúgy álltam hozzá, hogy egy esélyt mindenki megérdemel.

A legelején úgy gondoltam (térben és időben ugrálva), hogy ezt kisebb gyerekek úgysem fogják fel, hogy most ki a kisoroszlán, vagy honnan hova kerültünk stb. Ezen túllépve aztán a mese felvett egy kiskorúaknak szánt történetet és megvalósítást. Itt van rögtön a többször visszatérő mama, aki elveri a csúnya, rossz cicákat. Azt hiszem én sok mindenen tudok nevetni, de ezen nem… Amikor a (vigyázz spoiler) vízió és a zsiráf összejönnek az meg inkább volt beteg, mint vicces. Mint a reklámban, amikor a nagy darab állatnak százlábú gyerek születik vagy mi… Kb. annyira durva volt ez is.

Persze meg kell védeni a Madagaszkár 2-t, hiszen vicces, de kicsit sablonos, kicsit Oroszlánkirályos, de ettől még jó. Leginkább az elején derültem nagyokat, meg amikor a pingvinek alkottak. Na az tényleg poénos volt! Csak nem minden korosztálynak az, és azt hiszem itt inkább a fiatalok vannak megcélozva. Nem úgy, mint egy Shrek, Hihetetlen család, vagy Jégkorszaknál, amire bárki beülhet.

Azért nem bántam meg, mert alapból 82 perc szórakozás, nem vártam többet, és legalább kicsit kikapcsolt az ember. Moziban vigyázat, mert a sok gyerekkacajtól alig érteni valamit…!

És ha már a moziknál, és új megjelenéseknél tartunk, nemsokára hozzánk is jön a Beverly Hills Chihuahua!!!!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr76757230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása