Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Megasztár 4 - Top 9

2008.10.26. 12:04 | matareseklan | 4 komment

Újabb hétvége telt el, megint egy emberrel kevesebb van a Megasztár csapatában. A csatorna ismét lesokkolt azzal, hogy a műsor végén, a közönségszavazatok (?) alapján, Ásós Attila volt az, akitől búcsúzni kellett.

Én ezt nem értem. Nemcsak azt, hogy a közönség kedvencnek kikiáltott, kicsit „Caramellizált” énekes, hogy eshetett ki??? És legfőképpen miért Bencsik Tamara állt mellette? Kedves közönség megint leszerepeltek. A srác kiesését még megértem (bár ha a mostani előadást nézzük, volt nála rosszabb), de azt, hogy egy Tóth Lüszi, vagy egy Szecsődi Károly, vagy Fekete Dávid hogy kaphatott több szavazatot, mint a kiváló előadó és remek énekhangú Tamara???

Kezdjük az elején. Az előző előadásnál nem is figyeltem, hogy hét közben is lehet szavazni! De miért is? Rajongó klubbok versengenek egymással és nem a legjobb énekest keressük? Ezen a hétvégén erre kaptunk választ. Az összes énekes remek produkciókat hozott, kivéve Szecsődi Károlyt, akit Mester Tamás védett, de mi, mint nem hozzá értő hallgatók úgy gondoljuk, hogy többször volt hamis. A másik negatív szereplő Fekete Dávid, aki megint egy musicalt hozott, most a Hair-ből énekelt angolul. Nem rosszul, de nem is jól! Szóval számomra megvolt a két kiesőjelölt (a többiek, Hien, Király Viktor, Lakatos Krisztián nagyon jók voltak).

Ember tervez, Isten végez! Mint kiderült, hogy hét közben is lehet szavazni (jó, ezt már írtam)és az, hogy a két srácnak elég nagy rajongó tábora van tizenéves picsákból, ezzel kiderült, hogy ők most biztosan nem lesznek kiesők! Rendben, ha így halad tovább, ez a Megasztár nem az én Megasztárom lesz, hanem az 14-20 éveseké. Persze még sok minden változhat, de egyelőre ez a helyzet.

Ásós szerintem jó előadással indított, ráadásul játszott is a színpadon (székborogatás stb), és könyörgöm, Tamara?, ő mit keres a két kieső között??????? Hát van az embereknek fülük? Az egyetlen első hallásra Megasztárnak tűnő embert a zsűrinek kellett bent tartania. Ez hogy lehet? Még a végén nekem is telefont kell ragadnom és sms-t küldenem, hogy bent maradjon?

Egyébként megemlíteném, hogy most tényleg nagyon jó előadásokat hallhattunk. Lüszi is szépen énekelt, de megint egy olyan számot választott (most szerelmes slágereket kellett előadni), amit egy 13 éves lány nem tud előadni szívből. Arról meg ne is beszéljünk, hogy már Mester Tamás is Spears kisasszonyt emlegette, ha a kislányokról volt szó, és hozzá hasonlítgatta őket. Ehhez külön gratulálok, mi magyarok menjünk az idióta amcsik után, és csináljunk ribancot a gyerekekből, akik majd tizenévesen elvesztik a szűzességüket, majd fiatalon gyereket szülnek, és nem törödnek az utódokkal...

Ásós Attiláról még az jutott eszembe, hogy bejelentette, a lemeze már kész van, csak kiadásra vár. És ezután kiesett. Nem fura ez egy kicsit? Persze kicsit a magyar piacot is minősíti, hogy nem elég az, hogy sikeres vagy, jó a hangod és vannak saját számaid, kell egy kis bennfentes támogatás (nem feltétlenül pénz), hogy megjelenjen a cd-d. 

No, mindegy, meglepő eredményhirdetés után, Búcsúdal, könnyek, jövő héten folyt. köv.

És akkor a végén jöjjön a számomra legjobb előadás, legszebb hang, legjobb zeneszám, legjobb előadás: 

Címkék: megasztar

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr30732411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angie0404 2008.10.27. 13:57:09

Valóban nem Ásós Attilának kellett volna kiesnie,ha már kettőjük közül kellene választani bizony a Tamarát ejtettem volna ki,de a zsűri így döntött.Szerintem Szecsődi Károly fantasztikus.Bárki bármit is mond rá,neki ott a helye még sokáig! Tiszta hangja van van egyénisége ami fontos a mai világban,megvana saját stílusa,és kivételes hangja! Karcsi hajrá!! :)

matareseklan 2008.10.27. 18:24:27

Hááát! nem tudom, de nekem most is többször hamisnak tűnt.
Nem is értettem, hogy Mester Tamás miért mondja, ez ez blues-os...

Dildra 2008.10.30. 20:25:38

Nem hamis!!Nem tudom mit hallanak hamisnak!!Többször végig hallgattam és nem találtam hibát!Gyönyörűen énekel!!Egy isten!!Én pár éve elhagytam már a 20-at és még is imádom!! A hangját a srácot,mindenét!!

matareseklan 2008.10.30. 20:57:39

:D
Nincs abban semmi rossz, mindenkinek megvan a maga kedvence. Én csak azt írtam, amit én hallottam.
Kiváncsi vagyok a most hétvégi részre, hogy mit fognak énekelni, és vajon most ki fog a szőnyeg szélén állni...
süti beállítások módosítása