"A McLaren és a Mercedes-Benz is meg van győződve arról, hogy a független csapatok életbevágóan fontosak a Forma-1-nek, valójában az alapjait jelentik.” – talán ez a mondat volt az, ami miatt egyes újságírók arra alapoznak, hogy a Force India és a McLaren Mercedes együttműködésbe kezd a következő idényben. Bár az indiai tulajdonban lévő csapat idén a Ferraritól kapta a motort és szerződést is kötöttek a további együttműködésre, ez bármikor felülbírálható, egy jobb ajánlat esetén. Arról is pletykák keringenek, hogy az angol istálló nemcsak motort, hanem egyéb dolgokat is megosztana a Force India-val (például az új teszt pilótát, akit később le akarnak szerződtetni).
Habár nem friss információ, azért írok róla, hogy Max Mosley mellett mostmár Bernie Ecclestone is támogatja az egyenmotorok bevezetését. Ennek elsődleges indoka a költségcsökkentés lenne, de talán az izgalmak fokozása is előtérbe kerülhet. Az elvileg már 2010-től bevezetésre kerülő új szabályt még nagyon vegyes fogadtatás kapott.
Fehér helyett zöld lesz a Forma 1-es abroncsok sávjai, így jelölik majd a puhább keverékeket. Az ettől is lágyabb verzión egy fehér csík marad. A változtatás oka a Forma 1 környezetvédelmi törekvései.
Alonso cáfolta a korábbi találgatásokat, a BMW sosem volt komoly kérője a spanyol pilótának. Mondhatnánk azt is, hogy persze így utólag nagy a szája, hiszen a BMW a héten kijelentette, Kubica és Heidfeld marad. Jelenleg a Toro Rosso, Honda és Renault csapatánál nincs még konkrét felállás. Azonban valljuk be, csak az utóbbi kettő esélyes, de Alonso kivár az évad végéig, szerződéskötésről a következő évre még nincs hír.
Utolsó kommentek