Naptár

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

• doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Siófok - Hotel Panoráma

2008.07.21. 14:11 | matareseklan | Szólj hozzá!

Újra itthon.

Véget ért a 8 nap, 7 éjszakás balatoni pihenés.

Mindent összevetve, 5 nap jó volt, élvezhető, tudtunk napozni, vizi biciklizni, bicajozni, napozni, hülyéskedni. A maradék 2 napban (az utolsó napot már csak pakolással és az utazással töltöttük) meg nagy kártyaparty-k és iszogatás maradt.

Jah, és a rossz időben kiélveztük a hotel nyújtotta Wellness lehetőségeket, mivelhogy volt szauna (3 féle), tepidárium, medence, élményfürdő és minden ami egy négy csillagos Wellness hotelben szokott lenni.

Természetesen készültünk Pesten olcsón vásárolt piákkal (Absolut Vodka, Tequila stb), amik elég hamar elfogytak, mivel esténként koccintgattunk, úgyhogy még egy Mézes Fütyülőst is hozzá kellett csapni a készletünkhöz. A végén azt sem kellett hazahozni!

Egyébként a hotelre visszatérve, nem először voltunk itt, a szokásos minőséget vártuk, de az elmúlt évekhez képest ebben kicsit csalódni kellett. Egy barát párral voltunk, nekik csöpögött a klíma, eldugult a csap, nekünk nem volt a kádba dugó (csak zuhanyozni tudtunk) és az erkély korlátja több helyen kopott, rozsdás volt.

Az összhatást viszont javítja a személyzet, akik segítőkészek, udvariasak, gyorsak, és talán az is, hogy az említett hibákat orvosoltuk, így fennakadás nem volt.

Kicsit több, mint 300 kép készült, volt mit fotózni, mert most csak a reggelit fizettük be, az svéd asztalos volt a hotelben, a vacsorát viszont a városban költöttük el, mindig más étteremben. A kajákról, éttermekről, a Balcsiról nagyon sok kép készült.

Rögtön kiemelném az Amigó névre hallgató éttermet, ahova visszatértünk később, mert kiváló ételek, nagyon jó kiszolgálás és remek hangulat fogadott minket. Mind a négyen nagyon meg voltunk vele elégedve.

Sőt! Ott fogyasztottunk nagyon finom koktélokat (hozzáteszem rögtön, hogy árban is egész elfogadható volt az étterem), Zombie, Zorró álarca és ilyenek fogytak.

Szépek és nagyon jó ízűek voltak. Jól választottunk, alapból a fiúk erősebbeket, a lányok színesebbeket!

Míg lent voltunk, elindult a Kék-szalag verseny, csak nevettünk, mivel nem volt szél, elég lassan haladtak a hajók. Voltak egész nagyok, sok emberrel, és voltak kisebbek is.

Ki kell emelnem, hogy a Balaton víze és minősége idén megint nagyon jó volt, a víz meleg volt, szóval megéri lemenni és élvezni a magyar tengert. Szokás szerint sok német volt, de ukrán, holland, lengyel, osztrák, finn és francia emberkékkel is találkoztunk.

A késő délutánokon nem hazudtoltam meg magam, mert egy medence-szauna party után irány a fitness terem, bár itt ez egy pár négyzetméteres helyet jelent, benne max 5-6 géppel, de azért jól esett a nap végén még átmozgatni a testemet, és legalább nem kell majd jövőhéten úgy edzeni mennem, hogy már két hetet kihagytam.

Az egyik kicsit borúsabb napon a hotelből bicikliket is lehetett bérelni, egy óra 400 pínz volt személyenként, hát ezt is kihasználtuk. A part környékén hajtottunk végig, voltunk a Jókai parkban, illetve megnéztün a Kék szalag verseny utolsó helyezetteit kicsit közelebbről.

Most sajnos újra itthon, az utazás hazafele pokoli volt, mert kimaradt idén a rendes évi hullámugrálásom a Balatonban, mivel nem volt szeles idő, mikor bementünk, hanem gyönyörű napsütéses időnk volt, szóval ez egy kicsit hiányzott.

Meg a nyaralásból hazatérni, mindig nagyon rossz érzés.

Folytatás következik, irány a Szelidi-tó!!!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.