Pandorum - Egy olyan filmből, aminek a történései az Alien, Dead Space, Halálhajó és hasonló nagy nevekhez vezethetőek vissza, talán rossz nem is lehetne. Ehhez még párosul néhány közepesen jó színész, akiket eltaláltak a szerepekre, és máris van egy jó sci-fi-nk. Persze azért a Pandorum-nak is van hibája, hiszen kicsit hosszú, feleslegesen van elhúzva, és néhány akció lehetett volna horrorosabb, vagy néhány horror akciódúsabb, hogy tudjuk, hogy most melyikről is van szó.
Csúf igazság – A szokásos heti barátnővel nézős film. Gerard Butler lassan végleg levetkőzi 300-s kinézetét, egyre húsibb, pufókabb lesz. Partnere, a Grace Klinikás (de miért pont az, amikor annyi filmben játszott?) Katherine Heigl pedig egyre szebb lesz és talán egyre jobb filmeket választ magának. Azonban a Csúf igazság, amerikai, klissékkel tarkított, kitalálható befejezéssel, de jó poénokkal és egész jó szövegekkel szolgál. Tipikusan az egyszernézős kategória, de akár még emlékezetes is tud maradni.
A szállítmány – Az Antal Nimród rendezésében készült filmet, nagy sokára, csak most tudtam megnézni. Azonban nem sajnálom, hogy eddig nem szakítottam rá időt, hiszen nem vesztettem sokat. Lassan indul, és a kitalálható a vége. Nagy nevek, kis színészi teljesítménnyel, nem sok maradandó emlékkel (mondjuk az megmaradt, hogy minden rosszfiú szakállas). De nem az ő hibájuk, hanem a költségvetésé, hiszen a film nem lett volna rossz, ha nem abban a lepusztult épületben játszódik, és nem ilyen kevés támogatásból.
Utolsó kommentek