Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • doggfather: Árpád atyánk mielőtt a Hortobágy villanyoszlopai közé lovagolt volna, Japánban, illetve Ázsiában k... (2020.07.29. 15:16) A ninja színre lép
  • pro need for speed hun: a kocsikat csak gyorsversenyben használhatod (2012.12.31. 14:54) NFS - Undercover kódok
  • r.edina: Kedves Szerkesztő! Egy banneres együttműködéssel kapcsolatban kerestem meg Önt! A részletekkel ka... (2011.05.26. 11:02) Teszt: Dead Space 2 (Xbox 360)
  • szürkebarát: Egész jó könyv (azóta van két másik is a Splinter Cell sorozatban), de messze nem olyan jó(k), min... (2010.12.12. 17:34) Splinter Cell - A sejt
  • Mr. Láb: Ehhhehe jó kis kép. Kissé eltángálták a Qb-t:D:D (2010.10.11. 11:39) Kezdődik az új NFL szezon
  • Utolsó 20

Egy kis esti mozizás

2010.10.20. 18:53 | matareseklan | Szólj hozzá!

Mielőtt visszatérek a dolgos hétköznapokba, végigszaladtam pár új filmen. Volt köztük olyan, ami nagyon megdöbbentett, és tetszett, de volt olyan is, amire nagyon rácsodálkoztam, hogy mennyire túlhype-olják.
 
MILK és Jesse James meggyilkolása a tettes a gyáva Robert Ford – Nos, ez az a két film, amit senkinek nem ajánlok. A legutóbbin többször be is aludtam, mondhatni a két mozi egy rakás kaki volt. A Brad Pitt-es Jesse James ráadásul, több mint két órás volt. Az ember azt hiszi, hogy a sok OSCAR, BAFTA és GOLDEN GLOBE díj, azt jelenti, hogy ha nem is egy nagy siker, de legalább valami gondolkozós, drámai filmben lesz része. És a végén nem.
 
Jonah Hex – Ez a film az, ami leginkább Will Smith WILD WILD WEST-jéhez tudnám hasonlítani. Nem volt nagy szám, egyszer nézős, semmi extra. Josh Brolin-t láthattuk már jobb filmben is, nem is értem, hogy egy ilyen színész miért vállal be ennyire B kategóriás filmet. Az akciók jók voltak, más kiemelkedő nem volt a filmben, hiszen ez csak egyszer nézős.
 
Hold – Sam Rockwell-t kifejezetten utálom. Nem láttam még jó filmjét, és kifejezetten nem szeretem a játékát. Azonban ez a filmje valahogy megfogott már az első perctől. A nem túl távoli jövőben játszódik a történetben Rockwell és robot barátja a Holdon lévő magán vállalatnak takarítanak be, ezzel elősegítvén a Föld megmentését. Egy idő után azonban kiderül, hogy Rockwell nincs egyedül. És itt jön a fordulat. A magáncég klónozással próbált költséget csökkenteni, erről azonban a főszereplő mit sem tudott. Természetesen szemtanúi lehetünk Rockwell mondhatni érdekes színészi játékának, amivel a két teljesen más jellemű klónt eljátssza.
 
A felolvasó – Manapság már nem szabad foglalkozni az OSCAR díj jelölt filmekkel, hiszen sok esetben érthetetlen módon kapják meg filmek ezt a jelölést és a díjat. Ez a film az, amiről csak annyit hallottam, hogy Kate Winslet OSCAR-t kapott érte, semmi más infóm nem volt róla. Azonban most beszereztem és szakítottam időt rá, hogy megnézzem. És mekkorát csalódtam benne pozitívan!!! Nemcsak Winslet szereplése volt lenyűgöző, de maga a történet, a tálalás, a film története, minden előtt le a kalappal. Mondjuk a történetet nem ismertem, így a film közepén, amikor volt egy váltás, azon nagyon megdöbbentem, de a II. világháborús rész, csak még jobban felkeltette az érdeklődésemet. A film nagyon tetszett, mindenkinek ajánlom.
 
Törvénytisztelő állampolgár – Butler és Foxx egy pörgős, nyomozós akciófilmben. Meglepődtem, hiszen nem nagyon hallottam erről a filmről semmit. Azonban nemcsak a színészek, de a történet is megfogott, így adtam neki egy esélyt. Adott egy családos apa, akinek szeme láttára mészárolják le a családját (feleségét és kislányát). Egy kicsit megkattan, majd elfogja a gyilkosát, az egyikkel hidegvérrel végez, a másikat pedig megkínozza, majd hagyja, hogy elkapják a rendőrök. A film tulajdonképpen a továbbiakban a tárgyalásról szól, illetve a börtönben való ténykedéséről, és arról, hogy próbálja kihasználni Butler a kiskapukat. Mindent előre eltervez, a börtönből mozgatja a szálakat, néha meglepetéseket okozva a nézőnek. Nagyon jó film lett.

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://matareseklan.blog.hu/api/trackback/id/tr962386735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása